Vaikai iš prigimties yra žingeidūs ir tyrinėtojai. Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Eksperimentuodami vaikai tobulina savo mąstymo įgūdžius, sutelkia dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, stiprina pasitikėjimo savimi jausmą. Pasak ugdymo ekspertų, vykdant STEAM veiklas yra didelės galimybės lavinti sensorinį, pojūčių ugdymą, vaikų smulkiąją motoriką.

Po smagios rytinės mankštos vaikai kartu mokytojomis atliko eksperimentus su vandeniu. Pirmasis eksperimentas ,,Šokantys kukurūzai“ labiausiai nustebino ir prikaustė vaikų dėmesį, juk ne kiekvieną dieną pamatysi, kaip vandenyje aukštyn-žemyn patys šokinėja kukurūzai. Vėliau pasiskirstę į dvi grupeles vaikai bandė išsiaiškinti ar gali vanduo pripūsti pirštinę. Taip vaikai pakaitomis nardino į vandenį pirštinę uždėtą ant nupjauto butelio ir bandymas jiems pavyko.

Bandymo ,,Sužvejok kamštelį“ metu vaikai aktyviai žaidė, mėtė į vandenį spalvotus kamštelius, vardino spalvas ir stebėjo, kaip jie plaukia. Vėliau užduotis – kamštelius „sužvejoti“ įvairiomis priemonėmis (pagaliukais, šaukštais ar žnyplėmis), pasirinkę po ,,meškerę“ vaikai labai džiaugėsi sugavę savo ,,laimikį‘‘, jį net suskaičiavo.

Paskutinė ir pati smagiausia veikla vaikams buvo ,,Vanduo ir miltai“. Iš pradžių vaikai smalsumo vedami lietė ir ragavo miltus, o tik tada pipetėmis lašino ant miltų vandenį ir stebėjo kaip jis susigeria. Vėliau vaikai rankomis minkė ir voliojo tešlą. Visi išsitepę, bet laimingi ugdytiniai užbaigė savaitės temą apie vandenį.

                                                                   Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Lina Guobienė

 

 Copyright © 2024 www.eglute.utena.lm.lt  Rights Reserved.